piątek, 7 sierpnia 2015

:)

Cześć wszystkim :)

Ale dzisiaj gorąco, siedzę w domu i nie wychodzę nigdzie. Przed chwilką był kurier z jedną przesyłką, wcześniej listonosz też z jedną, więc postanowiłam Wam je pokazać, a jedna będzie zaległa, jeszcze z okresu przez który nie dodawałam postów.
Za niedługo powinnam dostać też moje koszulki, które zdobyłam dzięki zbieraniu punktów, ale gdzie je zbieram i na jakiej stronie pokażę Wam jak będzie post o koszulkach. Mam też konto na dwóch innych stronach, gdzie za zbieranie punktów dostaje się nagrody. Na jednej już mam ponad 100 punktów i niedługo wymienię je na jakąś nagrodę, więc też Wam na pewno to pokażę. A na tej ostatniej dopiero założyłam konto i czekam aż mi je aktywują.
Przejdźmy do paczek ;)

1. JAWO
-notes,
-długopis,
-list.
W odpowiedzi na list: tak, bardzo mi się spodobały gadżety od Państwa, dziekuję bardzo!

2. PLAY
-starter.
3.
-dwie mapy,
-ulotka,
A jak tam u Was z paczkami? :)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz