piątek, 13 lutego 2015

Piąteczek = pięć paczuszek :)

Hej :)

Dzisiaj dostałam pięć paczuszek. Piątek trzynastego, ale dla mnie szczęśliwy piątek. Zobaczcie co dostałam! :)

1.Planeta Klocków:
-plan lekcji,
-tabliczka mnożenia,
-6 ulotek,
-3 naklejki,
-katalog zabawek.



Planeta Klocków to sklep internetowy. W swojej ofercie posiadają: bogaty wybór klocków LEGO. LEGO City, LEGO Star Wars, LEGO Chima, LEGO Friends, LEGO Władca Pierścieni, LEGO The Lone Ranger, LEGO Technic, LEGO Super Heroes, LEGO Creator, LEGO Duplo. Sklep posiada bogatą ofertę, więc zapraszam do kupna u nich. Tutaj macie link do sklepu: https://www.planetaklockow.pl/

2. Urząd Miejski w Strykowie:
-dwie pocztówki,
-mapa turystyczna - szlaki rowerowe




 3.Urząd Gminu Warta Bolesławiecka:
-list,
-przypinka.

4. Poczta kwiatowa:
-kalendarz,
-dwie podstawki pod kubek.
5. Urząd Gminy Łąki Szlacheckie:
-10 przepięknych pocztówek.


Bardzo dziękuję za przesyłki! :) I z niecierpliwością oczekuję kolejnych ;)

Piszcie co Wy dostaliście :)

Pozdrawiam!





2 komentarze:

  1. Od Łęk Szlacheckich dostałam dokładnie takie same pocztówki wtedy :P U Ciebie widze dużo kopert , u mnie dziś dwie ale jestem zadowolona ;) Pozdrówki :]

    OdpowiedzUsuń